Fashion Accelerator
Gribskovvej 4
2100 Kbh Ø
T/ 3010 8080
E/ pk@vhhr.dk

 

Download


På denne side kan du finde stort set alle præsentationer fra Fashion Accelerator arrangementer 2010 og 2011.

 

6. juni: Kapital- og finansieringsseminar
Palle Nørgaard, Norgaard Consult: Investering og finansiering i dansk mode
Thomas Svenningsen, Greystone Capital: Krav og forventninger fra eksterne investorer
Carlo Chow, Væksthus Hovedstadsregionen: Banken - Sådan skaber du det bedste samarbejde
Kasper Hilligsøe Eis, Dansk Mode og Textil: Fremtidsperspektiver i mode- og livsstilsbranchen


5. maj: Internationaliseringsseminar
Inger Fredsted, Dansk Franchise Forening: Internationalisering via franchising
Carsten Blom-Hanssen, Boozt Group: Internationalisering via e-handel
Søren Koch, BTX gruppen: Internationalisering via varehuse


4. april: Strategi- og bestyrelsesseminar
Henrik Theilbjørn: Den professionelle bestyrelse og strategiarbejdet
Henrik Steensgaard, Baum und Pherdgarten: Bestyrelse og strategiarbejde i Baum und Pherdgarten

 

2. november: Netværksmøde
Mikkel Hauger, Småfolk - Småfolk og Facebook
Christian Engel, Universal Fashion Network & Britt Andreassen, I Say - E-handel
Morten Levorsen, Bosswik - Virksomhedsbeskrivelsens indholdsfortegnelse
Erik Andreæ, Brands 4 Kids - Turn-around og vækst via fokus og opkøb

 

10. - 15. oktober: Uddannelsesforløbet Fashion Management hos ESE i Milano
Simone Angelica Wolf: Corporate Image Building I
Simone Angelica Wolf: Corporate Image Building II
Danilo Venturi: 8 centrale arketyper og deres B-sider

 

23. september: Brand-DNA  seminar
Uffe Buchard og Kim Grenaa, Style Councel: Hvad er vi? Hvor er vi?
Emilia Van Hauen: Tag godt imod...Den nye verden

 

14. september: Mentornetværksmøde
Henrik Spandet-Møller – Brandplatform tankegangen

 

15. juni: Seminar
Lennart Bernhoft, Værdikædeoptimering – Mest mulig værdi for færrest mulige ressourcer
Thomas Ulstrup, Salg til Key Accounts – Sådan arbejder du med dine storkunder
Pia Odgaard, CSR – Flygtig trend eller oplagt gevinst?
Rina Hansen: E-handel - Vælg de rigtige e-aktiviteter for dit brand og giv dine kunder en positiv shop-oplevelse på skærmen
Rina Hansen: Multichannel Retail og Marketing

 

10. maj: eksportseminar
Michael Hillmose, Introduktion til Tyskland og Holland
Michael Andresen, Germany Presentation
Michael Nord, Hvorfor Nederlandene?
Thomas Ulstrup, Er virksomheden klar til eksport & Vejen fra handling til målet …..
Finn Stefens, Cultural Patterns
Finn Stefens, Begrebet kulturforståelse!

 

22. april: Retailseminareet
Anthony Aconis, fireball - Retailisationsprocessen
Morten Helbo, 90 days - Succesfuldt salg med klare mål


8. april: Kommunikationsseminar
Mette Sandgaard, Væksthus Hovedstadsregionen - Sociale medier


25. marts: Salgsseminar
Morten Helbo, 90 days - Succesfuldt salg med klare mål
Ina Dam, Deloitte - Opsamling på det individuelle sparringsforløb


11. marts: Strategiseminar
Jens Refshøj, Icebreaker - Rule Breaking Strategy
Jens Refshøj, Icebreaker - Potentielle Rule Breaking Ideer
Deloitte - Benchmarking som strategisk værktøj

 

25. februar: Kick-off arrangement
Henrik Theilbjørn - "Udvikling og overlevelse handler mest om det man selv gør"
Kirsten M. Poulsen - "Mentor/mentee-samarbejdet"
Finn Lauritzen - Det officielle Danmarks forventninger til modebranchen"

 

 

Relateret info

Emner

Download