Fashion Accelerator
Gribskovvej 4
2100 Kbh Ø
T/ 3010 8080
E/ pk@vhhr.dk

 

Eksport

Det danske marked er ikke nok for en virksomhed, der vil have fokus på vækst. Hertil er det både for småt og fragmenteret. De udenlandske markeder er nok også fragmenterede, men store, og her har danske mode og designprodukter et godt ry og gode indtjeningsmuligheder for de partnere, I vælger.

Vores høring afslørede, at Tyskland (ikke overraskende) og Holland var de to markeder, som var højst i kurs – og heldigvis har alle deltagere ønsket mindst et af disse to markeder.

Seminaret byder på to forløb – et for hvert marked.. Du vil få en række værktøjer og information om kommercielle og kulturelle forhold, som vil hjælpe dig i din stræben efter at finde nye afsætningsmuligheder samt fastholde din relation til eksisterende partnere og kunder.

Download præsentationer:
Michael Hillmose, Introduktion til Tyskland og Holland
Michael Andresen, Germany Presentation
Michael Nord, Hvorfor Nederlandene?
Thomas Ulstrup, Er virksomheden klar til eksport & Vejen fra handling til målet …..
Finn Stefens, Cultural Patterns
Finn Stefens, Begrebet kulturforståelse!

Relateret info

Emner

Events