Fashion Accelerator
Gribskovvej 4
2100 Kbh Ø
T/ 3010 8080
E/ pk@vhhr.dk

 

International kommunikation

”Online modekommunikation” – det lyder smart! Men hvordan kan websitet arbejde, når butikkerne er lukkede? Hvordan bliver det tydeligt, hvem virksomheden er, hvad den står for, og hvor den er på vej hen? Websitet skal være målrettet og indholdet interessant. Men hvad er målet med et website – og hvordan når vi det?

På netværksmødet vil Dorrit Bøilerehauge fra TEKO’s Videncenter for Design & Business fortælle, hvordan man skaber et website, der viser kommunikation med kant i forhold til identitet og tydelighed, samt hvordan man når sin målgruppe med et internationalt site. Er engelsk det samme som internationalt – eller skal der mere til?

Mette Sandgaard fra Væksthus Hovedstadsregionen vil give en konstruktiv præsentation af en række sociale medier og forklare, hvorfor og hvordan disse kan blive et meget stort aktiv for den mindre virksomhed, der ikke har store økonomiske ressourcer til PR og markedsføring.

Download præsentationer:
Mette Sandgaard, Væksthus Hovedstadsregionen - Sociale medier

Relateret info

Emner

Events